nos megvolt az OKTV kínja hétfőn, asztem már soha nem fejezem be. 2 órán át írtuk sebesen róva a sorokat Dvel. Ma mondta Ete, h továbbjutottam. de hova tovább.. remélem februárig elárul valamit a feladattípusokról. addigra már persze nem fog érdekelni, mert javában egy másik nyelv bugyraiban fuldoklom majd. ami még nem eldöntött. de ráér jan 1-ig XD (szanszkrit?)

az ordítóan kábítóan titokzatos vérszívás után Dvel meglátogattuk a gyorséttermet a bégyében. dumáltunk. bbq-s krumpli. de mint tudjuk, a sültkrumpli a fagyival a legjobb, a csokis muffin ketchuppal, és múlt héten felfedeztem, hogy a lekváros keksz még jobb majonézzel. hajaj. a szója szószt is kéne kombinálni. mondjuk vattacukorral.

nos aztán mentünk. a fagyban. az esőben. a nagy szőrös kihalt állatról elnevezett bevásárlóközpontba. ott aztán   maaango -aaah!  bijou-  aaah! wsecret- aaah! szóval mindenféle kirakat előtt olvadoztam, be is mentünk :) vettem egy egész hajtűt. rájöttem h megoldhattam volna ceruzával is a dolgot de már oly mindegy. D benyúlta az orrom elől a nagyonrokker nadrágracsippentős feketeszalagos láncot, de nembaj. legalább nézhetem.

mostjuteszembehtökkiváncsivagyokhmivanmátéval. szal adhatna életjelt a többieknek.

valaki kiabál a házban, de miért? érintsd meg az orrod.

a kangol azt mondja lesz brownie náluk ha odamegyek.. elcsábulok vajon, vagy győz a falánksággal szemben a lustaság? (na az már durva)

na igen valami. R hívott h vasinap lenne a próbája. hmmhm talán. miértne? megyek.

júúúújdejó itt a 7vége, nézz fel az égre.. ha csillagos, akkor nagykabát és forró csoki!

juj a marionnaud a legjobb mert naon kedves benne az eladónő és csini is. ( ha olvasná, tudjátok..) de ténleg. az a parfüm meg igazán jó. szalagos cicafüm. ^^http://www.fascination-perfumery.co.uk/acatalog/Ricci-Ricci4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://epicon.blog.hu/api/trackback/id/tr531521141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása